Cykelshop udvider sit sortiment i 2018

I øjeblikket sker der en masse spændende ting hos en af Danmarks førende cykelforhandlere.

Cykelexperten; som har deres fysiske butik i Vanløse, København er i øjeblikket i gang med at forberede det nye sortiment til 2018.

Der kommer et hav af forskellige nye cykler ind. I samme forbindelse vil man også kunne opleve nye brands både online, såvel som i den fysiske butik.

2017 har været et yderst interessant år for cykelbutikken, der især på webshoppen har gjort det forrygende. Der bliver meget mere at se til i det kommende år, men det bliver som sådan ikke noget problem, eftersom butikken og medarbejderne er klar til de strategiske træk der skal udføres.

Det handler om hele tiden at kunne tilpasse sig markedet, men også levere de produkter som der en høj efterspørgsel på. Det er ikke alle cykelforhandlere der får lov at sælge de populære og topprofessionelle brands. Dette er der naturligvis en logisk sammenhæng til, da det kræver en form for viden, for at kunne rådgive korrekt og professionelt omkring kvalitetscykler.

Den viden og ekspertise besidder de hos Cykelexperten, hvilket også gør at de stort set har alt hvad der overhovedet er interessant inden for cykelverdenen. En stor del af at handle en ny cykel, handler lige så meget om den oplevelse man får med som kunde. Er man eksempelvis nybegynder, kræver det at ekspedienten kan fortælle fagtekniske, men også basale ting på en håndgribelig og forståelig måde.

Mund til mund markedsføring er en af mest effektive markedsføringsstrategier overhovedet. Det at man får anbefalet en cykelhandler af ens gode ven, eller en bekendt som har forstand på cykler, gør at anmeldelsen bliver langt mere troværdig. Det er noget man i høj grad arbejder ud fra, sådan man konstant kan sikre glade og gode ambassadører på markedet.

Ligeledes er en cykel man af og til skifter ud, afhængig af model og type. Derudover er der også noget mersalg i forbindelse med en cykel, såsom relevant cykeludstyr der skal være med til at sikre den gode oplevelse. Og formår man her som butik at opbygge noget loyalitet og troværdighed overfor sine kunder, er der en stor chance for at kunden vender retur igen.

Udvikling på sortiment, samt løbende træning indenfor rådgivning, teknik, salg, markedsføring gør at man hele tiden er opmærksom på at virksomheden kører som den skal. Dette gælder både internt såvel som eksternt, da det ene ikke kan udelukke det andet.

Kunderne kan nemt mærke hvordan miljøet er, hvis der er man har medarbejdere der ikke er tilfredse eksempelvis. Derfor er medarbejderplejen ligeså vigtig som kundeplejen.

Følg med hvad der sker hos Cykelexperten i det nye år. Rigtig godt nytår.